Recente beoordelingen (4.388)
Score: 5,0/5,0 sterrenRosa: "Onze ervaring met MrFix was helemaal Top! Er was een duidelijke communicatie vooraf en de klus zelf is ook prima gedaan door een goede klusser die onze rolgordijnen mooi heeft opgehangen. Wij zijn tevreden
Snelle service, Vakmanschap, Heldere communicatie..."
Score: 5,0/5,0 sterrenSoukaina: "Tweede keer via deze dienst wat klusjes in het bedrijf laten uitvoeren. Erg professioneel, nette werklui, snel werken, eerlijk en duidelijk. Soms is het afwachten of een dienst bevalt, MrFix heeft zeker niet teleurgesteld en we zijn vanaf nu vaste klant...."
Score: 4,7/5,0 sterrenRicardo: "Snel, duidelijk en kwalitatief goed werk. Konden direct die dag komen en 40 minuten later stonden de vakmannen weer buiten de deur met de klus geklaard. Enige minpuntje was dat de kosten voor het verwijderen van de houten planken niet van te voren genoemd..."
Score: 4,3/5,0 sterrenRichard: "Snel een vakman die bij mij langs kon komen. Communicatie via Whatsapp was vlot, zowel met MrFix alsook het aannemersbedrijf. Vakman kon eerste instantie het adres niet vinden, toch werd deze minuten wel gefactureerd. Dit werd gelukkig wel snel gecorrigee..."
Score: 5,0/5,0 sterrenIlse: "Het snel vinden van een Meestervakman.
Meestervakman Rudi is een zeer sympathieke en ervaren vakman.
Zeer tevreden met het afgeleverde werk.
Over het algemeen zeer tevreden over Mr.Fix.
Snelle service, Vakmanschap, Heldere communicatie"
Score: 5,0/5,0 sterrenRosemarie: "Heel professioneel. Je voelt echt op je gemak met de medewerkers, en vragen altijd naar je mening. Duidelijke afspraken en snelle hulp. Ik ben blij met MrFix en raadt het 100% aan.
Snelle service, Heldere communicatie, Vakmanschap"
Score: 4,7/5,0 sterrenFloor: "In eerste instantie kwam er geen vakman van de grond, maar toen hij er uiteindelijk was, was ik heel erg blij. Ik vond de app groep ook ontzettend handig.
Vakmanschap, Heldere communicatie, Snelle service"
Score: 4,0/5,0 sterrenEelkje: "De klus is top geklaard, maar de klusser was uren te laat. En in plaats van mij hiervan proactief op de hoogte stellen, moest ik telkens vragen "waar blijf je?".
Snelle service, Vakmanschap"