Recente beoordelingen (3.395)
Score: 5,0/5,0 sterrenRosa: "Onze ervaring met MrFix was helemaal Top! Er was een duidelijke communicatie vooraf en de klus zelf is ook prima gedaan door een goede klusser die onze rolgordijnen mooi heeft opgehangen. Wij zijn tevreden
Snelle service, Vakmanschap, Heldere communicatie..."
Score: 4,3/5,0 sterrenBarbara: "Fijn om de klus snel gedaan te krijgen. Jammer genoeg had de vakman de klus qua tijd vrij ruim ingeschat in de offerte. De vakman heeft aangeboden een aangepaste offerte te maken met het kleinere aantal uren, maar dit wilde MrFix niet. Dus dat was een bee..."
Score: 5,0/5,0 sterrenSoukaina: "Tweede keer via deze dienst wat klusjes in het bedrijf laten uitvoeren. Erg professioneel, nette werklui, snel werken, eerlijk en duidelijk. Soms is het afwachten of een dienst bevalt, MrFix heeft zeker niet teleurgesteld en we zijn vanaf nu vaste klant...."
Score: 4,7/5,0 sterrenRicardo: "Snel, duidelijk en kwalitatief goed werk. Konden direct die dag komen en 40 minuten later stonden de vakmannen weer buiten de deur met de klus geklaard. Enige minpuntje was dat de kosten voor het verwijderen van de houten planken niet van te voren genoemd..."
Score: 5,0/5,0 sterrenIlse: "Het snel vinden van een Meestervakman.
Meestervakman Rudi is een zeer sympathieke en ervaren vakman.
Zeer tevreden met het afgeleverde werk.
Over het algemeen zeer tevreden over Mr.Fix.
Snelle service, Vakmanschap, Heldere communicatie"
Score: 5,0/5,0 sterrenRosemarie: "Heel professioneel. Je voelt echt op je gemak met de medewerkers, en vragen altijd naar je mening. Duidelijke afspraken en snelle hulp. Ik ben blij met MrFix en raadt het 100% aan.
Snelle service, Heldere communicatie, Vakmanschap"
Score: 4,7/5,0 sterrenRien: "Binnen een tijdsbestek van drie uur na aanmelding was onze eettafel al vakkundig via de binnentrap naar buiten verplaatst. MrFix is een aanbeveling waard!
Snelle service, Vakmanschap, Heldere communicatie"
Score: 4,0/5,0 sterrenEelkje: "De klus is top geklaard, maar de klusser was uren te laat. En in plaats van mij hiervan proactief op de hoogte stellen, moest ik telkens vragen "waar blijf je?".
Snelle service, Vakmanschap"