Menu

Welkom, vakman!

 
(Je zou deze pagina moeten zien als je het registratie- en controleproces voltooit. Als je nog niet alle gevraagde informatie en documenten in hebt ingediend, stuur dan een bericht naar onze Chief Quality Officer via WhatsApp: +31-6-1538 0087)

 
We hebben nu alle benodigde informatie en documenten, dus vanaf nu sturen we je automatisch uitnodigingen per e-mail voor de klussen van het type en de lokaties die je hebt aangegeven. Of zie je pagina Klussen Voor Mij welke nieuwe klussen MrFix je op enig moment biedt, zoals nu!
 
MrFix legt hieronder in meer detail uit hoe we je aan klussen helpen en je ondersteunen. Lees deze pagina & Tips voor de vakman aandachtig door zodat je snel van start kunt.
 

Nieuwe klussen

 

  1. De Klant plaatst een klus in, meestal via de site en vaak in het Engels (we vertalen zo snel mogelijk naar het Nederlands)
  2. We nodigen je 24/7/365 uit via e-mail (check je spambox) en soms via WhatsApp of telefoon. En je kunt altijd op je eigen pagina kijken voor nieuwe klussen
  3. We voegen alle foto’s toe die we van de Klant ontvangen, evenals informatie over materialen enz. en alle antwoorden op onze eerste vragen
  4. Via onze weblink kun je een klus snel aannemen: je klikt gewoon op een startdatum en tijdvak (van een uur). MrFix mailt vervolgens de Klant (en jouw) je afspraakvoorstel en maakt een WhatsApp-groep voor jullie
  5. Zodra de Klant de afspraak in die groep bevestigt, heb je een contract met de Klant om de klus voor eigen rekening & risico uit te voeren: wees voorzichtig en zorg dat je goed verzekerd bent! MrFix is niet aansprakelijk voor jouw uitvoering van de klus of enig letsel of andere schade
  6. Geef alles door via de WhatsApp-groep, behalve geldbedragen: app die alleen aan MrFix, excl. btw
  7. 50% toeslag als de klus moet starten binnen 24 uur, na 18 uur of tijdens een weekend/vakantie
  8. Als de Klant om een offerte (vaste prijs) vraagt dan mail je ons binnen 2 dagen je input: manuren en eventuele materiaalkosten (excl. BTW), lieft in Excel. Dan stuurt MrFix namens jou een formele, bindende offerte

 

De klus

 

  1. Ons systeem stuurt je de ochtend van de klus & de ochtend voor de klus een herinnering
  2. Controleer voor je begint of je het juiste materiaal en gereedschap hebt
  3. Je belt binnen het tijdslot van 1 uur aan bij de Klant en stuurt een bericht in de WhatsApp-groep als je eerder of later aankomt
  4. Zodra je binnenkomt deel je 1 foto van schade (de ‘Voor’-foto) in de WhatsApp groep. Als je een schatting moet herzien, vermeld dat dan ook in de WhatsApp-groep
  5. Je voert de klus uit (twijfel? Overleg direct met de Klant)
  6. Als je klaar bent binnen de minimale werktijd van 1 uur, vraag je de Klant of je nog iets anders kunt doen
  7. Laat het huis netjes en schoon achter (afval afvoeren, stof en vlekken verwijderen)
  8. Deel de foto van de klus/oplossing (de ‘Na’-foto) in de WhatsApp-groep vlak vóór je vertrekt
  9. Ons systeem stuurt je via WhatsApp een link naar een formulier voor je manuren (minimaal 1 uur per man, afgerond op het halve uren) en eventuele materiaal- & parkeerkosten (excl. BTW)
  10. We mailen namens jou direct een nette factuur naar de Klant en sturen je een betaaloverzicht waar onze commissie op staat, zodat je administratie op orde is
  11. Onze standaard betaaltermijn is 1 week: de meeste Klanten betalen direct met iDeal maar soms duurt het langer. Wij gaan voor jou achter eventuele debiteuren aan
  12. Zodra de Klant ons betaalt, maken wij het bedrag min onze commissie aan jou over
  13. Wij beantwoorden vragen en lossen eventuele klachten voor zover mogelijk op, maar jij bepaalt zelf of je korting biedt of (beter) terug gaat om het probleem op te lossen

 

We vragen jou om:

 

  1. Binnen 3 uur te reageren op onze mails en WhatsApps
  2. Je input voor offertes (of schattingen) volledig en binnen 48 uur te mailen (exclusief BTW & commissie)
  3. De Klant via de WhatsApp-groep alle informatie te vragen die je nodig hebt en vervolgens de juiste materialen en gereedschappen mee te nemen zodat je de klus in 1 keer goed kunt doen
  4. Alle berichten die de Klant je 1-op-1 stuurt direct door te sturen naar de WhatsApp-groep
  5. Op tijd te komen
  6. Beleefd te zijn tegen de Klant: jij bent koning, maar de Klant is keizer 🙂
  7. De ‘Voor’-foto in de WhatsApp-groep te delen zodra je aankomt
  8. Efficiënt te werken en alles netjes achter te laten
  9. De ‘Na’-foto te delen in de WhatsApp-groep zodra je klaar bent (dus voordat je vertrekt) en je manuren & kosten alleen door te geven via de link
  10. Meerwerk en nieuwe klusaanvragen van de Klant onmiddellijk aan MrFix te melden
  11. Op overige gebreken te letten en MrFix te informeren als de Klant een andere specialist nodig heeft
  12. Ons alleen te bellen op 020-6750333 en te WhatsAppen op 06-15380087

 
Tot slot werken we samen. Dat betekent dat je onze Klanten ook probeert te helpen als je het druk hebt en dat wij jou klussen proberen te geven als je het niet druk hebt. Het betekent ook dat je niet rechtstreeks voor onze Klant werkt: als hij contact met je opneemt, vraag je ons gewoon om zijn klusverzoek te verwerken.
 
En als je vragen hebt, kijk dan alsjeblieft eerst even bij Tips voor de expert!