Menu

MrFix helpt jong en oud!

Lieke 9 juni 2020

MrFix zorgt dat jouw klusproces soepel verloopt. Daarbij zetten we technologie slim in voor jouw gemak. Zo maken we een WhatsApp-groep per klus zodat je direct contact hebt met jouw vakman, deelt de vakman daar voor- en nafoto’s en mailen we zijn factuur met een iDeal-link. Voor de meeste Klanten is onze service enorm gebruiksvriendelijk. Maar wat als je over de 90 bent en geen emailadres hebt, laat staan een smartphone of computer?

Toen Liesbeth (94) uit Amsterdam belde dat haar vaste tuinman haar in de steek had gelaten, maakten we graag een uitzondering. Zonder email of WhatsApp maakte onze service een behoorlijke stap terug in de tijd. We hebben snel een geschikte vakman geregeld die de overwoekerde achtertuin snel wist op te knappen. Liesbeth was in de wolken! Onze CEO/koerier Michiel fietste dik 10km om de factuur persoonlijk te bezorgen, op Corona-veilige afstand natuurlijk. Michiel heeft de service afgerond door de bankoverschrijving (ja, ze bestaan nog!) voor Elisabeth op de post te doen. We mogen Elisabeth over een paar maanden weer helpen met het bijwerken van haar tuintje. Wij kunnen niet wachten om deze bijzondere Klant weer te bezoeken!

Vraag een geschikte hovenier aan voor jouw tuinklus en als je boven de 94 bent komt onze CEO ook bij jou langs 😉

Michiel post tuin