Menu

MrFix zet de kluswereld op zijn kop!

Michiel 13 augustus 2020

Heb je wel eens vakman ingehuurd omdat hij de buurman toch zó goed had geholpen? En liep het toen tóch weer mis? We hebben MrFix opgezet omdat ik het zat was dat de meest simpele klussen fout lopen door gepruts, gemiste afspraken en zwart werk.

Het is in Nederland normaal dat de vakman zegt dat hij ‘ergens op dinsdag’ de klus komt klaren, 2 uur rekent voor 1,5 uur werk of eerst belooft twee dagen bezig te zijn en je huis dan voor drie weken tot een bouwput omtovert.

In onze sector vertrouwt de Klant de vakman niet. En de vakman vertrouwt de Klant ook niet, dus hij eist ‘boter bij de vis’: de Klant moet direct betalen, contant of met PIN-apparaat. Maar als de net opgehangen lamp na een week omlaag dondert is de vakman onbereikbaar…

MrFix helpt jou én de vakman om het anders te doen: solide, soepel & snel. Dus zetten wij de klussector op zijn kop en:

    • dringt de vakman jou geen tijdstip op maar mag je bij het plaatsen van de klus aangeven op welke dagen en tijden (standaard 8-22u) het jou schikt
    • Duurt het bij MrFix géén dagen lang voordat je eindelijk een duidelijke afspraak hebt
    • Zit je niet een hele (mid)dag op de vakman te wachten maar komt hij binnen een tijdvak van 1 uur
    • Rekenen we niet stiekem rare extra’s zoals voorrijkosten of ‘servicekosten’ maar communiceren we vooraf heldere, faire tarieven. Alleen eventuele materiaal- of parkeerkosten zijn extra, dat is alles
    • Komt de vakman kleine klussen niet zogenaamd gratis opnemen maar maken we een Whatsapp-groep waar jullie elkaar vooraf vragen kunnen stellen en foto’s, plattegronden, links en video’s kunnen delen. Dat scheelt je tijd én geld
    • Zegt de vakman dus ook niet na aankomst: “Oh, maar dan moet ik even voor ander gereedschap langs mijn werkplaats en voor materiaal langs de groothandel” maar brengt hij de juiste benodigdheden mee om de klus in 1 x goed te doen
    • Rekent de vakman niet per ongeluk een half uurtje te veel, want we ronden af op halve uren (met een minimum van 1 uur per man), dus bijv. 1 uur en 44 minuten betekent 1,5 uur. Bovendien deelt de vakman (of desnoods jij) een ‘Voor-foto’ in de WhatsApp-groep zodra hij binnenkomt en een ‘Na-foto’ vlak voor hij vertrekt. Zo heb je niet alleen controle over het geleverde werk maar ook over de op lokatie gewerkte tijd
    • Doet de vakman zijn best voor jou als vaste Klant in plaats van eenmalige Klant, want hij heeft MrFix nodig voor toekomstige klussen
    • Verdwijnt de vakman niet meer van de aardbodem als het lastig wordt, want je hebt altijd zijn telefoonnummer (en MrFix ál zijn gegevens) alsmede een nette factuur achteraf
    • Is al met al de kans op problemen geen 40-50% meer! Is er via MrFix dan 0% kans op problemen? Nee, maar wél 5-10%. En als je niet tevreden bent helpen we jullie écht om een bevredigende oplossing te vinden. Bijvoorbeeld:
      – De vakman komt terug en hangt die lamp ditmaal wél stevig op;
      – Als de lamp stuk is vervangt de vakman of zijn verzekering hem; of
      – Als een klus met vaste prijs een stuk langer duurt dan gepland biedt de vakman korting.

    Zo kunnen we nog even doorgaan, maar je snapt het al. Wil jij een veel hogere kans op een klus die nou eens in 1x goed gaat? Vraag MrFix.nl dan om snel & soepel een solide vakman te regelen!