Werken bij Klusservice MrFix
Customer Support Executive (24-40 uur per week vanuit huis)
(Ben je een bekwame vakman die meer klussen zoekt? Klik dan alsjeblieft hier)
Heb jij een passie voor klanttevredenheid en planning? Kom dan werken bij MrFix, vanuit je eigen huis! We helpen meer dan 30.000 Cliënten in heel Nederland soepel binnen 1 uur aan een solide schilder, elektricien of andere vakman. Kun jij uitstekend communiceren én de afspraken op orde houden in ons CRM? Een goede Customer Support Executive is de spil van MrFix en het voornaamste aanspreekpunt voor Cliënt én vakman. Dit is je kans om commerciële ervaring op te doen en Cliënten héél blij te maken in een succesvolle startup. Geen kluskennis vereist!
Wij zoeken:
Een vlotte Customer Support Executive die verantwoordelijkheid neemt voor de goede begeleiding van alle klussen, van het vinden van de juiste vakman en maken van de afspraak tot aan de nazorg:
- Nieuwe klusverzoeken via onze site of per telefoon samenvatten en zonodig verduidelijken
- Verzoeken uitzetten bij de juiste vakmensen
- Alle communicatie met zowel Cliënt (ongeveer de helft is expat: in het Engels) als vakman
- Voortgang van klussen en kosten in ons CRM-systeem (gebouwd op Podio) bijhouden
- Langdurige Cliëntrelaties opbouwen en nieuwe kansen bij Cliënten signaleren
Jouw activiteiten zijn cruciaal voor de klanttevredenheid en dus de binding met Cliënten. MrFix is jong en informeel, dus je krijgt veel ruimte om je werkprocessen in te richten en te verbeteren. Als je wilt is je bijdrage ook welkom op andere gebieden zoals (digitale) marketing.
Over Klusservice MrFix:
MrFix helpt drukke mensen in heel Nederland snel aan een betrouwbare schilder, elektricien of andere vakman! We koppelen particuliere én zakelijke Cliënten aan de beste vakman die we persoonlijk selecteren en we regelen alles eromheen zodat hij de klus in 1 x goed doet. Dus vaste uurtarieven, heldere offertes & facturen en gemakkelijk betalen met iDeal. Ons team is klein maar we groeien hard: we regelen meer dan 800 klussen per maand. Zie graag MrFix.nl, vooral de pagina Over MrFix!
Wij vragen van je:
- HBO/WO werk- en denkniveau en liefst 2 of meer jaar relevante ervaring (PA, callcenter, projectmanagement en/of administratie in de private sector)
- Je communiceert uitstekend in Nederlands en Engels
- Je bent een doener, hebt initiatief en komt je beloftes na
- Je bent Cliënt- en servicegericht
- Je bent erg goed georganiseerd en stressbestendig
- Je bent handig met CRM-systemen (ervaring is een pré)
- 24-40 uur per week beschikbaar, ook af en toe op zaterdag en/of zondag!
Wij bieden jou:
- Een belangrijke positie in het hart van een snelgroeiende, succesvolle startup
- Een hecht & betrokken team dat je 2-3 weken helpt inwerken en on-the-job leren (liefst op een lokatie in jouw buurt)
- Ondersteuning voor jouw ontwikkeling en goede kansen om door te groeien
- Werk vanaf huis en 1 dag per maand samen op lokatie werken, lunchen en avondeten
- Een marktconform salaris plus variabele beloning (samen €2.500-€3.200 bruto per maand op voltijdbasis)
- De kans om mensen écht te helpen met concrete oplossingen
En nu?
Stuur je cv of LinkedIn-link en superkorte motivatie naar Michiel [at] MrFix [punt] nl en doe onze assessment. Dit is ons belangrijkste selectiemiddel naast de 2 gesprekken en een referentiecheck.